نظر امیر عابدینی راجع به بازی مقابل تیم سابقش!!
تاريخ : شنبه 30 دی 1391برچسب:, | 13:28 | نویسنده : popkids

 امير عابديني در گفتگو با مهر در مورد شکست تيم فوتبال داماش مقابل پرسپوليس ضمن بيان مطلب فوق گفت: از اين نتيجه شديدا عصباني‌ام نه از تيم، بلکه در کل از عملکرد داور بسيار ناراحتم. ما 21 بازي در ليگ و چند ديدار در جام حذفي انجام داديم اما اگر قرار باشد داوري‌ها بدين نحو باشد که در يک بازي به داور دستور دهند به بازيکنان حريف کارت ندهد، درست نيست.

فکر کردم داور کارت زردش را نياورده!

وي با اشاره به اينکه غلامرضا رضايي حداقل بايد در اين بازي دو کارت زرد مي‌گرفت، افزود: ابتدا فکر کردم داور کارت زردش را نياورده ولي ديدم به بازيکنان ما مثل آب خوردن کارت مي‌دهد اما از دقيقه اول تا دقيقه 94 به بازيکنان حريف کارت نمي‌دهد. البته نوع داوري به نوعي بود مثل اينکه به داور ديکته شده بازي دربي دارند و در نهايت هم اين بازي را درآوردند.

پرسپوليس‌ حقش را در زمين مي‌گرفت نه با لابي
مديرعامل باشگاه داماش خاطرنشان کرد: پرسپوليسي‌ها از اين برد خوشحال شدند اما اينکه در زمين خودشان 60 درصد بازي در اختيار حريف باشد، نبايد خوشحال باشند. آنها بايد مردانه بازي کنند، همان نوع بازي هجومي که زبانزد هميشگي تيم پرسپوليس بود و اصلا دفاع کردن مطلق در برنامه اين تيم وجود نداشت، آنها هميشه حقشان را در زمين فوتبال مي‌گرفتند نه با لابي کردن. نتايج پرسپوليس اگر اينگونه رقم بخورد، براي سيستم فوتبال متاسفم.

داوران جوان را با ديکته کردن، از بين مي‌برند!
وي در ادامه گفتگويش با خبرنگار مهر با تاکيد اين مسئله که اگر خطاي صورت گرفته روي غلامرضا رضايي پنالتي بود داور بايد خطا روي عليرضا جهانبخش را هم پنالتي مي‌گرفت اما متاسفانه داور به سادگي از آن صحنه گذشت، تاکيد کرد: در اين بازي خطاهايي صورت گرفت که هرکس داور بود، آنها را اعلام مي‌‌کرد. حق وردي جزو داوران جوان ايران است اما چرا او را با ديکته کردن براي درآوردن بازي، از بين مي‌برند؟

مي‌برديم هم عليه داور صحبت مي‌کردم
عابديني خاطرنشان کرد: من از بازيکنان و کادر فني تيم رضايت دارم و اگر توپ‌هاي ما در اين بازي تبديل به گل مي‌شد، نتيجه بسيارخوبي را در تهران به دست مي‌‎آورديم. قطعا آن زمان هم من اين صحبت‌ها را عليه داور مي‌زدم و از عملکردش ناراحت بودم.

داماش فداي دربي شد

وي با تاکيد بر اينکه استنباطم اين است داماش فداي دربي شد، تصريح کرد: من نمي‌گويم پرسپوليس تيم کوچکي است بلکه تيم بسيار بزرگي است اما در تمام درگيري‌هاي ميانه ميدان برنده بودند و بازيکنان ما را زدند. البته نمي‌گويم بازيکنان ما نمي‌زدند زيرا براي امتياز آمده و اين درگيري‌ها به وجود مي‌آيد ولي بحثم اين است که چرا فقط به بازيکنان ما کارت دادند. اينکه مربي حريف هم مي‌گويد، بازيکنان ما براي دربي محتاط بودند، پس حرف من درست است که همه فداي دربي شدند.

پرسپوليس چند موقعيت خطرناک داشت

مديرعامل پيشين باشگاه پرسپوليس صحبت‌هايش را اينگونه ادامه داد: در اين مسابقه حداقل دو فرصت صد در صد را از دست داديم اما شما به من بگوييد در نيمه دوم پرسپوليس چند موقعيت خطرناک داشت. يک سانتر از جناح راست صورت گرفت که نوري توپ را به اوت زد و يکبار هم فشنگچي در حاليکه مدافعان ما باز شده بودند، به سمت دروازه ما آمد که اگر انصاريفرد بود، شايد اين توپ گل مي‌شد والسلام نامه تمام.

شکست به آلومينيوم در حساب و کتاب‌هاي فوتبال گنجانده نمي‌شود
وي در بخش ديگري از گفتگويش با خبرنگار مهر در مورد جايگاه خطرناک تيم داماش در جدول رده‌بندي ليگ برتر اظهار داشت: در دو بازي اخير عالي بازي کرديم اما نتيجه نگرفتيم. بچه‌ها بايد خودشان را باور کنند و تاخيرشان در محوطه جريمه به ضرر‌مان شده است. با صبا در قم 3-3 کرديم و در خانه در شرايطي که تيم برتر ميدان بوديم با سايپا به نتيجه مساوي رسيديم اما ناگهان به آلومينيوم در شرايطي مي‌بازيم که اين شکست در هيچ کدام از حساب و کتاب‌هاي فوتبال گنجانده نمي‌شود زيرا ما حمله کرديم و آنها گل زدند.

نمي‌خواهد در مورد دربي صحبت کنم
عابديني با بيان اينکه نمي‌خواهد در مورد دربي صحبت کند، اضافه کرد: برابر پرسپوليس هم 5 بازيکن اصلي خود از جمله که‌به، حاجي‌زاده، حاجتي، ابراهيمي و رودباريان را در اختيار نداشتيم. اگر دروازه‌بان روي آن صحنه پنالتي کمي باتجربه تر عمل مي‌کرد، چنين فرصتي در اختيار پرسپوليس قرار نمي‌گرفت، هرچند معتقدم رضايي خود را استادانه به دروازه‌بان ما زد.

اهرم‌هاي قدرت براي حفظ يا افتادن تيم‌ها
وي يادآور شد: پايين جدولي‌ها همه تيم‌هاي خوبي هستند و شرايطشان با تيم‌هايي که در ميانه جدول قرار دارند، از نظر کيفي و کمي زياد متفاوت نيستند اما برخي از آيتم‌هاي تاثيرگذار باعث شده شرايط آنها بدين شکل رقم بخورد. آيتم‌هاي وابسته به تشکيلات متفکر، منتها تفکر نه در خدمت فوتبال بلکه در خدمت تمناهاي برخي از تيم‌ها، برخي از مديران و يا اهرم‌هاي قدرت دارند کار مي‌کنند تا بعضي از تيم‌ها را حفظ و يا عيبي ندارد بعضي از تيم‌ها بيفتند که مفاهيم و معاني خاص خودش را دارد.

داماش تنها يک اشتباه محرز داشت
مديرعامل باشگاه داماش خاطرنشان کرد: گهر،آلومينيوم و حتي ذوب‌آهن در اين مدت لياقتشان را نشان داده‌‌اند. پيکان هم شرايط بحراني دارد که من نمي‌دانم دليل آن چيست. تمام اين تيم ها حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارند و بايد جايگاه بهتري داشتند. تيم داماش هم در اين مدت تنها در يک بازي اشتباه محرز داشت و آن هم بازي با فجر بود اما در ساير ديدارها استحقاق از دست دادن امتياز را نداشت.

داماش يک روز اين صبوري را مي‌شکند

وي با اشاره به اينکه جايگاه فعلي داماش در اين جاي جدول نيست، ادامه داد: اين مسئله بنده را به آينده تيم دلخوش کرده زيرا تيم ما شايستگي‌هاي بيشتري دارد. يک روز هم اين صبوري را مي‌شکند و با نتايج بهتر به جمع تيم‌هاي بالاي جدول باز مي‌گردد.

بايد بضاعت‌سازي کنيم
"قويدل رئيس هيات مديره باشگاه داماش در نشست با خبرنگاران يکي از اهداف اين باشگاه در فصل جاري را کسب سهميه آسيايي عنوان کرد." عابديني در مورد اين مسئله تصريح کرد: پارسال گفتم داماش بايد در يکي از رتبه‌هاي ششم تا دوازدهم قرار بگيرد که در نهايت هفتم شد. امسال هم اعلام کردم تيم مي‌تواند در رده‌هاي ششم تا دهم قرار بگيرد و اين دو پله صعود نشان از پيشرفت است تا بضاعت‌سازي کنيم و فصل آينده به اهدافمان برسيم.

هواداران دلشان مي‌سوزد که ما نتيجه نمي‌گيريم
وي با تاکيد بر اين مسئله که امروز هواداران دلشان مي‌سوزد که ما نتيجه نمي‌گيريم، اضافه کرد: اين نشان مي‌دهد داماش لياقت و استحقاق بيشتر از اين نتايج و جايگاه را دارد. همچنين مي‌توانيم سال آينده با اندکي تغييرات داماش متحول شده را مشاهده کنيم. قطعا با جذب سه بازيکن تيم را تقويت خواهيم کرد زيرا استخوان‌بندي تيم بسيار خوب است. ما بازيکنان با تجربه از جمله مهدوي که 90 دقيقه براي تيم مي‌دود تا جوانان جوياي نام را در اختيار داريم و قطعا آنها مي‌توانند به موفقيت تيم کمک کنند.

بهروان به خاطر روح مردانگي استعفا کرد
رئيس پيشين فدراسيون فوتبال در بخش پاياني گفتگوي خود در مورد تغيير و تحولات در سازمان ليگ افزود: بالاخره نمي‌توانيم به جنگ قانون برويم، قانون مي‌گفت اينجا مخدوش بود. وقتي قانون مي‌گويد دو روش وجود دارد؛ يکي اينکه فرد کنار گذاشته شود و دوم اينکه فرد کنار برود اما آقاي بهروان که يکي از آدم‌هاي بسيار خوب فوتبال کشور است، به خاطر روح مردانگي و براي اينکه اتفاقي براي فوتبال نيفتد، استعفا کرد.

به تاج چيزي اضافه نمي‌شود
وي با تاکيد بر اينکه بايد بهروان فداکاري مي‌کرد و کنار مي‌رفت تا مشکلاتي که وجود داشت برطرف شود، يادآورد شد: ايشان با استعفاي خود آنها را حل کرد. ضمن اينکه به تاج به خاطر پذيرفتن اين سمت چيزي اضافه نمي‌شود زيرا ايشان سرپرست سازمان ليگ است. بايد قبول کنيم تاج يکي از مديران مطرح ايران بوده و کلاس کارش بسيار بالاست.

هدايتي بهره‌بردار گهر است نه مالک
عابديني با اشاره به اينکه آقايان تحمل ندارند حرف‌هاي درگوشي را قبول کنند، در پايان در مورد اتفاقاتي که براي تيم گهر دورود رخ داد، گفت: از روز اول هم گفتم انتقال هنوز صد در صد نشده است. امروز باز مي‌بينم مي‌گويند هدايتي مالک باشگاه گهر است در صورتي که ايشان تنها بهره‌بردار است و چهارماه آينده که فصل تمام شود، با گهر خداحافظي مي‌کند هرچند تا آن زمان بايد تمام هزينه‌ها را پرداخت کند. پس از پايان فصل گهر بر مي‌گردد به دستگاه قضايي و اين دستگاه قضايي است که تصميم مي‌گيرد امتياز آن را بفروشد و يا بار ديگر به بهره بردار واگذار کند.


http://sites.hmcity.ir/index.php?page=in&id=277

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: